inofynda.blogg.se

Kommentarer

Postat av: Fr

Publicerad 2013-05-20 02:02:53

Hur är dom i storleken?

Svar: Eftersom 40 inte är min storlek (38 är det) kan jag bara säga att jag upplevde de lite för stora. Mina fötter glappade när jag provade de. Men det var ju två storleksskillnader för mig. Jag tror nog att de är helt normala 40 skor. (Kanske, kanske åt lite mindre hållet än åt större hållet, jag vet inte). :-)
inofynda.blogg.se

Postat av: Frederika

Publicerad 2013-05-22 15:11:26

Ne men jag bor i Uppsala men brukar ibland åk till märsta.. hittar inte med pendel och sånt i sthlm hahha :/

Svar: Jaha ok men jag kan ses i Märsta annars så pendlar syrran dit till uppsala för plugg så jag kan ju också fråga henne att möta dig om det är ok för dig?:-)
inofynda.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela